
|
 | |  |
Informacje | |
|
System eHurtownia jest zaawansowaną platformą handlu detalicznego B2B (Business to Business). Umożliwia dwustronną komunikację pomiędzy Dystrybutorami i Odbiorcami, niezależnie od stosowanych przez nich systemów informatycznych.
eHurtownia gwarantuje bardzo wysoki poziom obsługi kontrahentów, a szeroka funkcjonalność aplikacji zapewnia m. in.:
- prezentację aktualnej oferty Dystrybutora w sposób kompletny i zindywidualizowany;
- składanie zamówień przez całą dobę, 7 dni w tygodniu oraz natychmiastowe potwierdzenie złożonego zamówienia;
- wymianę dokumentów drogą elektroniczną (zamówienia, faktury oraz inne komunikaty);
- translację formatów i struktury pliku zgodnie z wymogami jego adresata. (brak ręcznego przepisywania dokumentów);
- wgląd w historię wymienianych dokumentów oraz możliwość generowania analiz i raportów;
- możliwość przeprowadzania zindywidualizowanych akcji marketingowo-reklamowych (banery reklamowe, pakiety, programy lojalnościowe, itp.).
Platforma eHurtownia jest:
Funkcjonalna – bardzo wiele funkcji i narzędzi;
Intuicyjna – przejrzysty i logiczny układ;
Elastyczna – pozwala na współpracę z każdym partnerem;
Wszechstronna i Integralna – współpracuje z dowolnym medium komunikacji;
Bezpieczna – system oparty na protokole szyfrującym SSL zapewnia bezpieczeństwo i anonimowość przekazywanych danych.
Wersje systemu:
eHurtownia On-line – wykorzystanie stałego łącza internetowego zwiększa komfort pracy z aplikacją, udostępniając użytkownikom aktualne oferty Dystrybutorów i natychmiastowy podgląd statusu realizacji zamówień;
eHurtownia Off-line – zmniejsza koszty związane z dostępem do sieci Internet zachowując pełną funkcjonalność wersji On-line. System łączy się z Internetem jedynie w momencie wysyłania zamówienia oraz podczas aktualizacji oferty.
Korzystanie z internetowej aplikacji eHurtownia gwarantuje Detaliście znaczne usprawnienie procesu zaopatrzenia sklepu oraz zapewnia duże oszczędności kosztów. W pełni elektroniczna wymiana danych z Dystrybutorem zmniejsza czas potrzebny na wprowadzenie towaru na stan magazynowy.
Wśród korzyści użytkowania systemu eHurtownia przez odbiorców detalicznych można wyróżnić:
- 1 kanał komunikacyjny z Dostawcami – szybka i pewna komunikacja;
- Wymiana dokumentów w formie elektronicznej;
- Redukcja kosztów funkcjonowania nawet o 10%;
- Lepsze zaopatrzenie sklepu – większa sprzedaż;
- Stały dostęp do zawsze aktualnej oferty handlowej oraz możliwość złożenia zamówienia w każdej chwili;
- Możliwość otrzymania potwierdzenia realizacji zamówienia;
- Stały dostęp do aktualnych promocji i nowości;
- Szczegółowy opis produktu wraz ze zdjęciem;
- Identyfikacja produktów wg własnych indeksów;
- Prosta i szybka obsługa programu;
- Brak instalacji u użytkownika;
- Możliwość obsługi aplikacji z każdego stanowiska z dostępem do sieci Internet;
- Możliwość integracji z programami zarządzającymi sprzedażą w punktach detalicznych.
Działający na platformie Dystrybutorzy oceniają wzrost obrotów klientów zamawiających tą drogą do 30%, przy jednoczesnym spadku ich kosztów własnych.
Wśród korzyści użytkowania systemu eHurtownia przez Dystrybutorów można wyróżnić:
- Niskie koszty eksploatacji;
- Prosta i szybka obsługa programu;
- Szybka i pewna komunikacja z Odbiorcami;
- Zamieszczenie dokładnych informacji o asortymencie dostępnym w ofercie (szczegółowy opisu produktów, zdjęcia, itp.);
- Wymiana dokumentów w formie elektronicznej (zamówienia, faktury);
- Dostosowanie do indywidualnej polityki sprzedażowej Dystrybutora - szybka możliwość wprowadzenia rabatów stałych i promocyjnych;
- Szybka droga do przekazywania informacji o aktualnych promocjach i nowościach;
- Dostęp do nowej bazy klientów;
- Niższa pracochłonność;
- Obniżenie kosztów sprzedaży;
- Redukcja kosztów logistycznych;
Satysfakcja klienta;
- Kompatybilność z większością systemów sklepowych;
Poza korzyściami wynikającymi z automatyzacji procesu elektronicznej wymiany dokumentów, system eHurtownia doskonale sprawdza się jako medium przekazu bezpośredniej i w pełni zindywidualizowanej informacji handlowej lub marketingowej.
Wśród korzyści użytkowania systemu eHurtownia przez Reklamodców można wyróżnić:
- Prosty i szybki dostęp do materiałów reklamowych dla Odbiorców;
- Dotarcie informacji reklamowej do Odbiorców w chwili dokonywania zamówienia;
-
Precyzyjny dobór odbiorców komunikatów – możliwość selekcji odbiorców komunikatu;
-
Dostęp do nowej bazy Odbiorców;
-
Kilka rodzajów komunikatów reklamowych;
-
Niski koszt realizacji i przygotowania wybranych form materiałów reklamowych;
-
Niższa pracochłonność;
-
Wzrost sprzedaży produktów wspartych reklamą w eHurtowni.
|
|
 |
|
|
 |
|