Trwa proces logowania
rev:3.7.5.1(160114300)
Logowanie
bezpieczne połączenie

Nie pamiętam nazwy użytkownika
Nie pamiętam hasła


Polityka prywatności (Cookies)




Powered by Infinite
Grupa Emperia Holding S. A.
Informacje
System eHurtownia jest zaawansowaną platformą handlu detalicznego B2B (Business to Business). Umożliwia dwustronną komunikację pomiędzy Dystrybutorami i Odbiorcami, niezależnie od stosowanych przez nich systemów informatycznych.

eHurtownia gwarantuje bardzo wysoki poziom obsługi kontrahentów, a szeroka funkcjonalność aplikacji zapewnia m. in.:
  • prezentację aktualnej oferty Dystrybutora w sposób kompletny i zindywidualizowany;
  • składanie zamówień przez całą dobę, 7 dni w tygodniu oraz natychmiastowe potwierdzenie złożonego zamówienia;
  • wymianę dokumentów drogą elektroniczną (zamówienia, faktury oraz inne komunikaty);
  • translację formatów i struktury pliku zgodnie z wymogami jego adresata. (brak ręcznego przepisywania dokumentów);
  • wgląd w historię wymienianych dokumentów oraz możliwość generowania analiz i raportów;
  • możliwość przeprowadzania zindywidualizowanych akcji marketingowo-reklamowych (banery reklamowe, pakiety, programy lojalnościowe, itp.).
Platforma eHurtownia jest:
    Funkcjonalna – bardzo wiele funkcji i narzędzi;
    Intuicyjna – przejrzysty i logiczny układ;
    Elastyczna – pozwala na współpracę z każdym partnerem;
    Wszechstronna i Integralna – współpracuje z dowolnym medium komunikacji;
    Bezpieczna – system oparty na protokole szyfrującym SSL zapewnia bezpieczeństwo i anonimowość przekazywanych danych.
Wersje systemu:
    eHurtownia On-line – wykorzystanie stałego łącza internetowego zwiększa komfort pracy z aplikacją, udostępniając użytkownikom aktualne oferty Dystrybutorów i natychmiastowy podgląd statusu realizacji zamówień;
    eHurtownia Off-line – zmniejsza koszty związane z dostępem do sieci Internet zachowując pełną funkcjonalność wersji On-line. System łączy się z Internetem jedynie w momencie wysyłania zamówienia oraz podczas aktualizacji oferty.
Korzystanie z internetowej aplikacji eHurtownia gwarantuje Detaliście znaczne usprawnienie procesu zaopatrzenia sklepu oraz zapewnia duże oszczędności kosztów. W pełni elektroniczna wymiana danych z Dystrybutorem zmniejsza czas potrzebny na wprowadzenie towaru na stan magazynowy.

Wśród korzyści użytkowania systemu eHurtownia przez odbiorców detalicznych można wyróżnić:
  • 1 kanał komunikacyjny z Dostawcami – szybka i pewna komunikacja;
  • Wymiana dokumentów w formie elektronicznej;
  • Redukcja kosztów funkcjonowania nawet o 10%;
  • Lepsze zaopatrzenie sklepu – większa sprzedaż;
  • Stały dostęp do zawsze aktualnej oferty handlowej oraz możliwość złożenia zamówienia w każdej chwili;
  • Możliwość otrzymania potwierdzenia realizacji zamówienia;
  • Stały dostęp do aktualnych promocji i nowości;
  • Szczegółowy opis produktu wraz ze zdjęciem;
  • Identyfikacja produktów wg własnych indeksów;
  • Prosta i szybka obsługa programu;
  • Brak instalacji u użytkownika;
  • Możliwość obsługi aplikacji z każdego stanowiska z dostępem do sieci Internet;
  • Możliwość integracji z programami zarządzającymi sprzedażą w punktach detalicznych.
Działający na platformie Dystrybutorzy oceniają wzrost obrotów klientów zamawiających tą drogą do 30%, przy jednoczesnym spadku ich kosztów własnych.

Wśród korzyści użytkowania systemu eHurtownia przez Dystrybutorów można wyróżnić:
  • Niskie koszty eksploatacji;
  • Prosta i szybka obsługa programu;
  • Szybka i pewna komunikacja z Odbiorcami;
  • Zamieszczenie dokładnych informacji o asortymencie dostępnym w ofercie (szczegółowy opisu produktów, zdjęcia, itp.);
  • Wymiana dokumentów w formie elektronicznej (zamówienia, faktury);
  • Dostosowanie do indywidualnej polityki sprzedażowej Dystrybutora - szybka możliwość wprowadzenia rabatów stałych i promocyjnych;
  • Szybka droga do przekazywania informacji o aktualnych promocjach i nowościach;
  • Dostęp do nowej bazy klientów;
  • Niższa pracochłonność;
  • Obniżenie kosztów sprzedaży;
  • Redukcja kosztów logistycznych; Satysfakcja klienta;
  • Kompatybilność z większością systemów sklepowych;
Poza korzyściami wynikającymi z automatyzacji procesu elektronicznej wymiany dokumentów, system eHurtownia doskonale sprawdza się jako medium przekazu bezpośredniej i w pełni zindywidualizowanej informacji handlowej lub marketingowej.

Wśród korzyści użytkowania systemu eHurtownia przez Reklamodców można wyróżnić:
  • Prosty i szybki dostęp do materiałów reklamowych dla Odbiorców;
  • Dotarcie informacji reklamowej do Odbiorców w chwili dokonywania zamówienia;
  • Precyzyjny dobór odbiorców komunikatów – możliwość selekcji odbiorców komunikatu;
  • Dostęp do nowej bazy Odbiorców;
  • Kilka rodzajów komunikatów reklamowych;
  • Niski koszt realizacji i przygotowania wybranych form materiałów reklamowych;
  • Niższa pracochłonność;
  • Wzrost sprzedaży produktów wspartych reklamą w eHurtowni.
więcej informacji


powrót